opreisnien.reismee.nl

afgelopen paar dagen.

Yolavia had me gevraagd of ik haar wou vergezellen naar een bruiloft van een vriendin van haar. Waar ik natuurlijk geen nee op zeg. Ik kon kleding van haar lenen en we hebben onzelf omgekleed op de wc van een winkelcentrum. Een surabayaneze bruilof is dus blijkbaar ontzettend groot en over de top. Alles was bekleed met prachtige bloemen en bling bling, in de zaal stond een groot podium waar je de bruid en de bruidegom en ouders van beide kon feliciteren er was life muziek met een klein orkest en een groot buffet. Daar omheen hingen 6 grote schermen waar alles life te volgen was en waar de liefdes videos op afgespeeld werden.
Ook op deze bruiloft kon ik met men blonde haren niet ongezien blijven. De gastheer van de avond kwam naar ons toe en vroeg of hij ons kon gebruiken voor een speech. Well, yeah okay then... ze introduceerde me als Katy perry (or whatever her name is) en vroegen me mezelf voor te stellen. Vervolgens heb ik een speech moeten geven voor honderde mensen met men hoofd op 6 grote schermen voor een bruid en bruidegom die ik niet eens kende! verbaast als ik was kwamen alle woorden er vloeiend uitrollen.
Yolavia stelde voor om de volgende keer als we allebei naar een bruiloft gaan niet meer samen te gaan... anders moet ze dadelijk weer naar voren komen... haha
We hebben de avond voortgezet op een bachelor party van een vriend van haar man.
Op de zelfde avond heb ik dan ook een duet gezongen met een zangeres en een life band....

De volgende avond zijn we naarbanyuwangi gereden om de vulkaan Ijen te beklimmen bij sunrise. Daar heb ik al een stukje over geschreven bij de foto serie...

Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van mijn verhalen net zoveel als ik dat doe. En hoe mooi het hier ook is, ik mis Nederland soms wel een beetje...

Lieve groetjes aan iedereen die dit leest



Reacties

Reacties

Mammie

Jij maakt heel wat mee, en een beetje heimwee hoort er ook bij Nienke! Je doet het heel goed, ik ben trots dat ik de moeder ben van zo'n bijzonder kind!!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!