opreisnien.reismee.nl

Te gast bij JTV

Het einde van de reis komt nabij. Wat als gevolg heeft dat ik steeds meer aan het thuisland ga denken met al zijn luxe en dat heeft dat weer tot gevolg dat ik minder tolerant word voor de gebreken van dit land. Nog even doorzetten want ik moet echt nog wel even!
Ik was twee dagen te gast bij een locale tv show dat oude verlaten gebouwen bezoekt en daar met een paranormaal team opzoek gaat naar 'sperits'. Ik heb met een paranormale Indonesische man onbekende energieën proberen te detecteren met een telefoon app en m’n middelvinger. De eerste opnamen was in een oud verlaten huis en de tweede in een oude gevangenis. Nouja oud? Het was gebouwd door de Nederlanders tijdens de kolonisatie, wat het inderdaad een oud gebouw maakt, het was echter nog steeds in gebruik. We kwamen in een oude vieze ruimte met gevangenissen, of we niet te ver wouden doorlopen want daar zaten nog steeds gevangen… We mochten wel filmen in de wc en badkamer van de gevangen waar het verhaal ging dat een van de securities daar zelfmoord had gepleegd na dat hij iemand vermoord had. Zoals je je wel kunt voorstellen is een gebouw wat gebouwd is in de kolonisatie zeer oud en zitten de gevangenen daar in erbarmelijke omstandigheden. Maar dit programma gaf mij de kans om de plaatsen te bezoeken waar geen toerist ooit geweest is.
Wat erg leuk was is dat bijna de gehele camera crew van het programma op mijn verjaardag verscheen.

Reacties

Reacties

nel Roest

Leuk Nienke! Nog even volhouden... xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!