opreisnien.reismee.nl

Verhuizing studentenhuis

Ik heb zojuist de luxe verlaten om in een Indonesisch studentenhuis te gaan wonen. Meneer Felix, een chinees uitziende man verhuurd een aantal studenten kamers achter Caribean's café at Jl. Srikana. De straat loopt vlak achter de universiteit en ik hoef dus niet elke dag een taxi meer te nemen. Ik neem de hindernisbaan naast de grote weg. Hindernis baan vraagt u? Ja he trottoir ziet er hier uit als een hindernis baan met grote gaten hobbels prikkelende planten en laaghangede bomen. Erg avontuurlijk!
Ik vond het in het begin wel een klein beetje spannend om hier te gaan wonen, vooral vanwegen de hitte en de wc. Gelukkig went het allemaal heel snel en vind ik het hier nu leuker dan in men upie in men apartement wonen. Al is het wel erg zweten met temperaturen van rond de 35 grade en geen AC.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!