opreisnien.reismee.nl

Cinderella

Vandaag is dan de grote dag! Ik ga Cinderella spelen in het theater! In een traditionele improvisatie comedy genaamd ‘Ludruk’. Met improvisatie bedoel ik dan ook echt improvisatie… het stuk is vandaag en we hebben nog niet een keer een hele doorloop gedaan. Gister hebben we wel uitleg gekregen wat er ongeveer in welke scene gaat gebeuren, alles daaromheen is een grote verassing.
De cast bestaat uit een aantal docenten en kantoormedewerkers van de management department van Airlangga en de professionele ludruk spelers die ons regisseren. Gister hebben we een stukje stagefighting geoefend en ik heb thuis een hiphop dans gemaakt.
Het is een hele gave ervaring om deel te mogen nemen aan dit event en ik ben heel blij dat ik die kans heb gekregen. Ik kan niet echt uitleggen hoe het voelt om een main rol te krijgen in een theaterstuk in een Aziatisch land… maar misschien zeggen de foto’s en video’s na vandaag meer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!